Skanna som man säger på svenska

Hej jag tänkte bara ge er en snabb uppdatering innan jag ger mig in i dom spanska studierna!!

  • Igår åkte jag från Arlanda till Köpenhamn och sen från Köpenhamn till Madrid. Först hade jag och en kille tre säten för oss själva vilket var rätt skönt eftersom det kan bli så trångt annars. Och sen på flyget till Madrid hade jag 3 säten alldeles för mig själv! Då la jag mig tvärs över allihopa med datorn i knät, kollade på film och hade världens bästa flygresa hittills i mitt liv :D. 
  • Sen tog jag taxi hem och fick en present från Caspar, Melkier och Baltazar (de tre vise männen), en röd/lila väska. Väldigt snygg faktiskt, dom har bra smak dom där männen! ;)
  • Sen åt vi middag allihopa och jag skämdes för att jag glömt så mycket spanska.
  • Sen gav jag dom godis från Sverige: En alladin ask, Ahlgrens bilar, dumle, gott och blandat. Och ett änglasepel med älgar. Dom älskade chokladen (dom är redan nere på andra lagret!! för min familj i Sverige tar det typ en vecka att ta sig dit bara för att ingen vågar ta! )
  • Dom tycker att svenskar är konstiga som har choklad som ingen äter i chokladasken (romrussin) och ännu konstigare som äter laktrits med SALT!!! Jag fick all saltlakrits för mig själv yes! :D
  • Min spanska mobil startar inte och jag har tappat bort kortet med PUK koden så jag måste åka till affären och få hjälp eller i värsta fall köpa ett nytt simkort. joder
  • Vädret är 6grader, duggregn och dimma. Inte så kul
  • Idag sov jag till tolv och fick ändå tvinga mig upp ur sängen för att jag var så trött.
  • Jag drog slutsatsen att all min energi är borta för att jag inte tränar längre så jag ska börja jogga! så fort det slutar vara så kallt ..
  • På måndag ska jag till min nya skola och skriva prov för att visa att jag är på den nivå jag påstår att jag är. Och som det ser ut nu ÄR jag inte på den nivå jag påstår mig att vara. Måste plugga

CHAO 


Red Bull te das alaaaaas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0