JAG SKA GÖRA DET OCH JAG SKA GÖRA DET MED STIL

Hej tänkte bara lite snabbt meddela att allt är bra med mig!

Igår på dagen kollade jag på seven pounds och grät ögonen röda och ville donera alla mina organ till bättre behövande.
Sen visste jag inte hur planerna var för kvällen och alla verkade ha gjort planer på egna håll utom jag och ingen hörde av sig och då kände jag mig sjukt jobbigt opopulär och som att jag inte hade en enda vän i hela världen (=spanien). MEN SEN

kom Danijela (som jag har träffat flera gånger men inte lärde känna riktigt förrän förra lördagen) in på facebook och hon sa att hon hade avskedsfest så jag åkte dit. Och på vägen dit skickade Lorenzo sms med kvällens planer. Och sen när vi var påväg till tapasbaren för förfest hade Danijela confession time och berättade att hon tycker bäst om mig av mig och dom jag brukar komma dit med och att hon verkligen vill hålla kontakten med mig, till skillnad från vissa andra blabla. Och sen berättade hon för alla om vår nya men jättefina vänskap hehe. Då försvann min jobbiga opoularitetskänsla haha! väldigt skönt.
Sen ville några av hennes kompisar ha mitt nr och/eller facebook så att vi kan ses när hon har åkt (rätt trist eftersom jag precis har lärt känna henne och faktiskt passar väldigt bra tillsammans).
Och sen åkte vi till stan och träffade en överförfriskad och jättelycklig Lorenzo
Sen gick alla till ett dyrt disco förutom jag, Adrian och Lorenzo som gick till en gratis bar och dansade.





Very nice yes och idag ska jag på bio med Mirjam och Danijela. Och hela familjen hemma var så glada idag och jag pratade massor med spanska vid lunch. och bjöd med christina på bion. 
OCH jag har beställt nytt kort via internet som kommer till mamma och pappa på tisdag!!

Och imorn ska jag skriva provet och jag ska göra det med stil.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha bra med opopulariteten där! :):)

LYCKA TILL PÅ PROVET!!!!!!!!! Russel hälsar också lycka till och vi förväntar oss att du säger tack tillbaka så vi kan säga Ingen anledning (fast det får du bara göra efter provet, annars får du otur om du säger tack innan)

2010-01-24 @ 21:54:57
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0