Jag går runt i bara kofta utomhus igen, AVUNDSJUKA???

Igår var det 16grader varmt och jag hade med mig vantar ner på stan men det var alldeles för varmt för att använda dom. Och senare på dagen stod jag inte ut med varma vinterjackan (som skulle vara för kall att ha ens på hösten i Sverige) så då tog jag av mig till bara linne och kofta och det var perfekt!! Och solen lyste och det kändes som en typisk majdag i Sverige. VALBORG!! Typiska valborg vädret!!

Min spanska mobil funkar igen nu och problemet var inte pukkoden.. och är lite för pinsamt för att berätta. Jag är verkligen så dum att det är pinsamt ibland!!

Nu ska jag läsa novela de Ajedrez (chessbook) och sen ska jag på middag hos Adrian och sandra och sen på partu i Tribunal! och jag sov tolv timmar inatt och är utvilad och pepp!!

WOHOOO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0