GARBANZOS = KIKÄRTOR = CHICKPEAS

Well hello my darlings!!

Jag är nr 28 på väntelistan till skolan och ligger en nivå lägre än jag borde göra. försöker att inte läsa in mig för mycket i det.. hrm

Igår var jag ute med Danijela och några tyskar fast det var onsdag, vilket familjen inte verkade ha något alls emot. Jag undrar vad som hände med den där regeln att vara hemma tolv på vardagar? Den kanske bara gäller om jag kommer hem med dunder och brak och väcker hela familjen? Fan vad asnice isåfall haha 

Idag och igår träffade jag 19åriga, svenska Jozephine på stan och drack tinto verano och pratade och pratade och pratade!! Som sänd från ovan! det var så himla skönt att vara med en jämnårig! Och för att inte tala om att prata av sig lite på svenska!! pure awesomness :D

Ikväll ska jag plugga glosor och se på film!

Pussfabrik till er


Kommentarer
Postat av: maja

gud vad kul! snart kan vi skypa åker imorgon och tar med datorn :D

2010-01-30 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0