Rånad. Igen.

Jag hade en helt okej kväll igår. först åkte jag hem till Sandra på avskedsfest och åt paella med 7 tyskar och en slovakier. Sen kom Beth, Helena, Adrian och 15pers till. Folk spelade gitarr och sjöng och pratade. Någon spillde öl i min sko. En spansk 31årig man diskuterade för Sveriges jämställdhet och bra samhälle. Jag berättade att Sverige faktiskt också har sina problem och att även vi har långt kvar innan jämställdheten är perfekt. Någon slängde ut en hård tomat genom fönstret för att se om den gick att mosa (?) Någon sa, nej tjatade i evigheter om låten Wonderwall (liksom ge dig, ingen annan vill höra den). Sen sa någon SHUT THE FUCK UP WE HAVE TO GO . Och alla gick. Mysig förfest.

Sen åkte vi metro (vi var det där pinsamma gänget på metron som man alltid skäms åt när man sitter själv) (pinsamt) till Gran Via och gick till ett discotek där medelåldern verkade vara 40 bst. Alla 40-50åringar och nittonåriga Elsa. Men det var kul. Vi dansade och dom spelade daddy cool. Sen gick jag och Jamie som såg ut som Michael Cera till Sol för han skulle bara vara i Madrid en natt och då tycker jag att Gran Via och Sol är något man måste se. Så jag gav honom en guidad tur runt stan sådär runt halv fem på morgonen. Sen gick vi tillbaka och hämtade våra jackor, med plånboken.

Sen skulle vi gå till bussen. Alla. Kanske 10pers. och jag hade handen på min väska ända tills jag skulle skicka ett sms, då lämnade jag den för ca en minut. Nu har jag ingen plånbok längre. Och inga pengar heller för den delen.

Men liksom måste dom råna mig? Ge er på någon äldre med mer pengar istället!

´


Jag har lärt mig min läxa. Igen.

pusskram


Kommentarer
Postat av: Nightfall

usch vad jobbigt :(

2010-01-17 @ 23:23:57
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0