Vad väljer du? Salt eller pulver? va va va

Men kul att jag skrev ett långt och urviktigt inlägg och allt försvann när jag skulle publicera. tack blogg.se
Här kommer det igen! ungefär.

Jag sov 14 timmar inatt, drömde bara marddrömmar och är fortfarande trött. Fast nu har jag druckit en kopp kaffe (= tredubbel espresso i Sverige) och känner mig lite piggare, men lycka till att somna ikväll liksom?
Nu kollar jag på teve och har lexikonet i knät, vilket jag ser som ett stort framsteg för nu kanske jag faktiskt kan lära mig något nytt. Igår läste jag en sida i El Diario De Bridget Jones och sen somnade jag, det var allt jag lyckades genomföra igår på min lediga dag.

♦ Imorgon ska jag köpa ny telefon och titta på rum och ta en drink med Helena. Om jag inte råkar försova mig, vi ska ses redan klockan 13!!!!

♦ Igår eftermiddag när jag och Rocío tänkte ta varsin chokladbit (min första och hennes andra) ur alladinasken som mellanmål var allt som fanns kvar de äckliga i understa lagret!! Hur är det möjligt för tre personer att äta upp en hel alladinask på mindre än ett dygn?!?! Speciellt som de två dumlepåsarna, gott & blandat och bilarpåsen OCKSÅ ÄR SLUT!!!!

♦ Idag bjöd jag Adriana, hushållerskan, på saltlaktrits och hon tog världen minsta lilla pytte bit och sen sprang hon till vasken och spottade och sköljde med vatten (som alla andra).
Dom tycker vi är konstiga som äter saltlaktrits, men ärligt talat, dom äter PULVER (ni som var hemma hos mig och smakade på polvoronerna vet vad jag pratar om) Vad är egentligen värst? Salt eller pulver??




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ååh, saltlakrits är ju tokgott, what's wrong with them? :(:(:( Elsa, ska vi börja bli lite produktiva med våra dagar och inte sova i 20 000 år hehe? :D

2010-01-14 @ 16:43:00
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: lott1

så där gjorde ju alla med lakritsarna i mexiko också :(

haha det är så överdrivet att se helt spyfärdig ut och springa till vasken och spotta ut det och ba " UUuuussch!!" ...; varför inte bara säga "jag tyckte inte så mycket om det" och bara slänga det, som man gör med andra saker man inte gillar?

lakrits i utlandet förblir ett mysterium.



los polvorones fanns i mexiko också, ibland helt ok, men ofta smakade de ju bara typ pulver och fett. tack och lov så har vi lite mer smak på våra delikatesser här i sverige!



har du kollat nåt med hostels o så än?



gillade bilden btw

:)

2010-01-14 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0