POR LO MENOS ...

jag är hemma från Valencia fin stad fast inte så jättekul reskamrater.
Tjejen bredvid mig (Noemi), killen som röker (Oreste) och killen bredvid honom (Michele) var sköna, alla på min högra sida var bara med sina respektiva (MEN TRÅKIGA?!) och mörka killen med glasögon var han som bjöd in mig snarkade som en jävla borrmaskin och lämnade ingen utom sig själv sovandes och var en PAIN IN THE ASS HELA HELGEN

Och nu fortsätter han bjuda med mig till olika ställen med sina kompisar men eh, nej tack!

Och tjejen med mörkt hår sa inget på hela resan och nu på facebook pratar hon utan stopp oc hkommenterar ALLA bilder och har läst på MIN MUR vad JAG har för planer i helgen och nu frågat om hon får haka på. MEN EH NEJ TAACK!!

(kunde förstås inte säga nej som alltid så hon ingår i planerna)
fast nu regnar det så vi kommer ändå inte åka mohaha In your face stalkertjej













Kommentarer
Postat av: anneli

HAHHAHAHAHAHHAHAH UNDERBART! Saknar dig kvinna! <3

2010-06-12 @ 15:11:53
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0