JAG SKA TILL HALVET BADA BADA BADA


Jag dansade Salsa hela natten, gick hem från stan med Raphael 50min barfota kl 05. på morgonen, ångrade mig när jag råkade kliva i någons blod, eww!!

sov två timmar, åt frukost och pratade problem utan lösningar med Alona hämtade flickan, badade i poolen och gick på tivoli med henne och sen ringde DAni och undrade om jag vill med till Valencia imorn och jag tänke ja varför inte så nu är kl 02.30 och jag googlar turism i Valencia (jag tänker ju inte åka utan att besöka ett enda monument eller? ) och packar STRANDKLÄDER IIIH, laddar batterier, funderar på vilken kamera som följer med (tyko jag lovar att ta hand om dig!!) och hur jag ska göra med staden El Escorial som jag ska åka till med Raphael om 7h..

Bäst att ställa in fast jag har ju lovat ..

Jag låter honom bestämma imorgon: åka hem tidigt från el escorial eller åka nästa helg och ha mer tid

Awesome dudes

No I'm off to bed och hoppas jag lyckas få sova lite med de fuktiga 35grader som är över hela madrid såhär på natten

för varmt.

Och imorgon till STRANDEEEN
Vi hörs på måndag :D:D

BESITOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0