THERE GOES ANOTHER ONE

Måste alla åka? 
AH och jag är så orklös. Undrar om det beror på värmen eller på att alla börjar åka tillbaka till sina hem eller på semester och jag är lämnad kvar tusen gånger mer rastlös än vanligt och även om det finns så många saker jag borde göra så spelar det ju ingen roll hur rastlös jag än är jag kommer ändå inte göra dem.

Liksom plugga körkortsteori.. Kul
Kolla upp vad som är dyrast, skicka hem saker på posten eller ha övervikt på planet. Hur ska jag ens ta reda på det?

Åh jag hatar att jag är så sällskapssjuk, några minuter ensam känns som en evighet om jag inte har något planerat efter

Måste träffa folk måste träffa någon måste prata det är 7h sedan jag var med en vän FÖR LÄNGE

Abstinens

Abstinens


Och hejdå och ta hand om dig Adrian som åker tillbaka till Tyskland idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0