Ciao Roma

Hej nu ar jag i Rom!!
Jag var med pa Majas lektion i tva timmar och forstod det mesta men sen blev det trakigt sa jag gick till datorn och har ar jag nu tjoo hoo!!
Igar at vi middag, jag, Maja, Majas  mamma Mikaela, henes tva syskon Rasmus och Irmelin och hennes pojkvan Oskar. Vi satt ute vilket var lite kallt men helt okej. Jag ar fortfarande sjuk och det har blivit lite samre men ar helt ok.
Idag turistade vi lite med majas familj och ikvall ar dom bjudna pa middag i majas och oskars lagenhet! sa efter skolan ska vi handla mat och sen stada och laga maten.
Rom ar jattevackert, speciellt nar solen tittar fram!!
Jag var fem timmar tidig pa flygplatsen i Madrid sa da kopte jag en spansk bok, "Querido John" och hor och hapna, jag laste faktiskt 50 sidor!! Himla duktig elle? Jag forstod allt!! :D
Sen ska jag se filmatiseringen pa bio nar jag kommer tillbaka till madrid, sa himla awesome!
Puss pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0