SEX SYMBOL

Igår hade Raphael fest för att fira at han äntligen har publicerat sin bok.
Den heter sexsymbol och är helt på franska och den verkar jättintressant så nu måste jag lära mig franska så att jag kan läsa den, någon som vill lära mig?

När klockan var runt två skulle dom ta bilen in till joy och jag tänkte Åk hem, men följde ändå med Alexandra och dom i bilen och satt livrädd och bad till gud att chauffören var nykter. Det gick bra


Joy var askul, som alltid suck. När klockan var fyra tänkte jag att det ändå verkligen var dags att åka hem eftersom jag börjar skolan åtta så då gick jag till busstorget och det visade sig att nästa buss inte gick förrän 05.10 så då satte jag mig på en iskall trappa i den iskalla luften och väntade 50min. Sen var jag sådär kall ni vet att ingenting hjälper. Och så hann Raphael och Jean med den bussen så då hade jag lika gärna kunnat stannat dom femtio minuterna på joy och fått sällskap till busstorget och sluppit frusit. Hm det misstaget gör jag aldrig om.

Sen kom jag hem 05.45, och ställde klockan på 06.30 och sen åkte jag till skolan och sen kom jag hem och nu har jag precis vaknat från världens skönaste siesta

Författaren i egen hög person

Nu ska jag kolla om vi ska äta snart! hoppas hoppas

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0