WORST CASE SCENARIO

Jag har blivit sjuk. Jag har ont i hela kroppen och jag tror att jag har lite feber också
Solen skiner men det är kallt ute och jag sitter framför teven och tittar på spanska pratshower.
Jag är alldeles för rastlös och alldeles för uttråkad och jag vet att Adrian är ledig idag så jag skulle kunna ringa honom, men isåfall skulle jag behöva resa mig ur soffan, klä mig och gå ut i kylan.. Nej tack

Jag vill att anneli ska komma hit med en påse ostbågar och sitta på min säng och prata med mig hela dagen och hela natten och hela veckan . Ja anneli kom?

Och jag vill sova men det är masssa främmande män i mitt rum som ska laga hålet i taket. Var kan jag vara och vara sjuk?
Och om 5 dagar fyller jag 20 och jag vill egentligen inte bli 20.
Och sen läste jag Fridas blogg och började gråta och nu är jag bara en stor klump av saknad och ångest.
Och egentligen skulle jag bara vilja åka hem för en dag, eller två. Till min säng och till min soffa och till min familj och till mitt språk


Jag behöver prata, någon som vill lyssna?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har bokat min säng för när du kommer hem! Eller så bokar jag flyg och åker till dig med en påse ostbågar (läs: många påsar ostbågar) :D

2010-03-15 @ 14:06:49
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: magdalena

Skype ikväll eller imorgon kanske? <3 love

2010-03-15 @ 16:53:13
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0