Världens bästa vecka?

Jag och lotten hade världens underbaraste vecka tillsammans i Madrid.
Här är lite bilder och en snabbgenomgång men om ni är asmega intresserade finns fler bilder på facebook :)

  
Lotten & Lorenzo på tapasbar        En av mina och Lottens miljoners fikor
                                                          (gjorde vi något annat höhö?)


 
På baren el gato där Helena hade spelning och tequliashotsen kostar 20kr st.

 
Världens bästa gäng!!! SAKNAR DIG LOTTEN

 
 MAJA ADRIAN HAR LIKA STOR MUN SOM DU

 
Vårt rum och vår utsikt från hostalet

 
Lunch hemma hos Raphael       Han spelar jättefint på trumpet, jag älskar trumpet

 
Och jag och Lotten var inte så                    sen spelade vi japanskt spel (=la korten i ordning)
dåliga vi heller? vi gjorde iallafall
vårt bästa :D


  
Raphaels balkong                      El parque Retiro

 
Skinkmuseet                              Fin middag med Lorenzo och Maná


Och sen åkte hon och jag saknar henne jättemycket :(

Estoy aqui llorandote un río Lotten
Un beso a ti y a todos
CHAO


Kommentarer
Postat av: maja

haha meant to be?

2010-03-04 @ 20:53:53
URL: http://ciaomaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0