I CAN BE YOUR GUIDE TO PARADISE

¿¿¿Q AY ARRIBAAAA SVERIGEEE ???


Såhär kul var min fredagkväll;
Jag och Rocio uppfann en ny lek: Super-power,sword,herofight

Askul tänkte jag skriva nu men jag behöver ju inte överdriva. Men det var ändå helt okej kul, TUSEN gånger bättre än running som är det enda vi har lekt senaste veckorna. 

Super-power-sword-hero-fight
Man fick välja fyra superkrafter och mina var kyla (huttra), electricitet (stöt), rep (fast) och kärlek (bli förälskad i första sak man ser)
Och rocío hade: freeze, dance, melt och nåt mer. ni fattar
Sen sköt man krafterna på varandra osv, jag förlorade varje gång

Det var rätt kul, sen såg vi på patito feo och sen startade vi en film. kl 23 kom föräldrarna hem och jag gick till duschen och sen sängen och nu har jag äntligen sovit ut efter Lottens och min intensiva madrid semester .

Idag ska jag, Adrian och Beth till Helena och baka tårta och blanda mojitos och sen ska vi gå ut med Sasha och antagligen fler personer

Det regnar, jag är jätteförkyld ni vet med röd jättesnorig näsa och förkylningsröst och inte så jättepepp, men jag har lovat Sasha och jag håller alltid vad jag lovar eller?

(och jag vill äta tårta)

Och det KOMMER bli kul!



Nu ska jag byta musiken i högtalarna från Winnerbäck till Alcazar och bli PEPP PEPP PEPP!

STAY THE NIGHT STAYY THE NIGHT


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Sis.

Snygg uppfräschning (kan man säga så?) av sidan. Nice!

Puss

2010-03-06 @ 18:52:03
Postat av: magdalena

Håller med kajsa, ser lite mer classy ut nu!



puss

2010-03-06 @ 19:26:19
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0