GOOD DAY SUNSHINE



Igår cyklade jag och hade picknick i parken med alona, sen hämtade jag rocio drack kaffe, bytte om, åkte till
stan, träffade lorenzo, Sufian och Giulia, åt på kinasushiresturang drack saque´, gick till vattenpipa bar och blev bjudna på tequila och sjöng med till bra musik sen gick vi och dansade och sen dansade vi mer på annat ställe sen tog jag morgonbussen hem kl 06,30, kom hem kl 07.00, sov till 12, åt brasiliensk mat med Rocio, Adriana och Christina och nu sitter jag och solar på terassen och tequilahuvudvvärken har äntligen släppt och jag är redo för nästa utekväll i Madrid NU KÖR VII!!

Ikväll: En klubb som spelar beatles hela natten lång.

Vad passar bäst att ha på sig:
Normala kläder
Beatles t'shirt
Sextiotalsklänning högklackade skor och typisk beatleshippiefanstil

??


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh! Kör på klänningen. Dansa lite för mig också...

Puss!

2010-05-30 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0