SOCKEEEERSUUUUG

Hehe jag kan inte fatta att jag just googlade Leandro från Patito Feo (Inse att det är för BARN Elsa!!)
Men han ÄR ju så himla snygg

Mitt sockersug har kommit tillbaka och är en paaain in the ass speciellt eftersom Rocios primera comunion är om en och en halv vecka och jag verkligen måste behålla magen platt och smal till dess.

Men om bara det varma fina sommarvårvädret kunde komma tillbaka kunde jag börja jogga igen och mitt sockerberoende skulle försvinna och jag skulle bli brun och smal och ja,
allt är vädrets fel!!



Idag i skolan övade vi på att läspa på spanska sådär som ingen gillar och som man inte gör i spanskan från till exempel Buenos Aires där till exempel Leandroooo ♥ kommer ifrån
det var lika kul som det låter och alla lät jättedumma
hihihihi

si cien cenicientas encienden cien cirios
Cien mil cenicientas encenderán cien mil cirios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0