JAG TOG MIG I KRAGEN ÄNTLIGEN UPDATE

Åh jag är så dålig, jag tänker alltid att jag skriver lite senare för att jag inte orkar för tillfäellt men så slutar det med att jag inte skriver någonting alls och nu har det hänt alldeles för mycket för att jag ska orka återberätta allt.

Men det här är iallfall Alona från Ukraina som har världens bästa personlighet och henne umgås jag mest med nu förutom Lorenzo.


Imorgon är det Rocios primera comunion. katolsk konfirmation; Här är klänningen som jag Raphael och Anneli bestämde att jag skulle ha på mig:



I present har jag fyllt en liten låda med svenskt godis, framförallt dumle, och köpt ett jättegulligt armband





Och träning och äta nyttigt går inte så jättebra
jag äter tills jag får ont i magen och jag har inte sprungit en enda gång..
hehe


Ikväll ska jag träffa Lorenzo och Ben en liten stund och sen hem och sova
Och imorgon är det primera comunion
och på söndag picknick med lorenzo i parken och sen fest hos Abdul

jag antar att jag inte skriver sen ..
Men jag lovar att försöka!

Chausen

Kommentarer
Postat av: anneli

Åh, vilket jättegulligt armband! :):)

2010-05-23 @ 13:12:38
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0